7 Şubat 2006 Salı

gökyüzünde gizli bir ışık....

Bugün Dayının Doğum Günü, Bebeğim.

Bugün, onsuz kutladığımız 6. doğum günü.
Bir gün, eğer 7 Şubat günü uzaklara dalarda, keske tanısaydım diye düsünürsen, meleğim; sana anlatmayı denerim.

Keşke sana her şeyi simdi yasadığım hislerle anlatabilsem.
Aradan kaç yıl geçmis olur kim bilir ve şimdi ki gibi bağırmaya gücüm yeter mi acaba?

Hep bundan korktum; yeteri kadar sana onu yaşatamayacağımdan.
Onun; seni -doğduğunu görseydi- dünyalara değişmeyeceğini, sana her baktığında sebepsiz gülmeye başlayacağını, sana neler neler alacağını, sana hayranlık dolu bakacağını ve gerçekten seni her ne olursa olsun görmek tanımak isteyeceğini.

Tüm bunları sana yaşatmak için elimden geleni yapmaya çalışacağım ve canım kızım benim, sen dayının hep bizimle birlikte yaşadığını ve yaşayacağını bileceksin.

Ve bugün canım kızım, hiç konuşmadan herkesin beni anlamasını istediğim birgün.

Sanki içimde, tamda midemin oralarda bir yerde yuttuğum bir yumru var; sürekli büyüyüp büyüyüp küçülen. İçime korkuyla çektiğim havanın yetmediğini nefessiz kaldığımı
hissediyorum.

Karlı çatılar, sessiz ve karanlık bir gün; bugünün içinde ne yorum ne bir yaşanmışlık var. Sessizlik o kadar işlemiş ki içime; bir kalem düşse canımı acıtacak kadar
ses çıkaracak. Şimdi kime sesleneceğimi bilmeden sağa sola, çaresizce bos ama bir o kadarda dolu, bakmaya devam edeceğim.
Tanımanı o kadar isterdim ki...

Senin bir kardesin olacak mı henüz bilmiyorum ama seni bu duygudan mahrum etmek istemiyorum. İnşallah bizim ki gibi ama çok daha uzun süren bir kardeşin olur ve sana kardeşliğin ne kadar önemli bir duygu olduğunu en iyi sekilde öğretebilirim.

Sahip olduğun herseyin, her anın, herkesin değerini bilmen dileğiyle,
sana hayat boyu arkadaşlık edebilmem dileğiyle,
sana ve sahip olduğum her şeye,
seni çok seviyorum meleğim.
Beni sevginden hiç mahrum etmemen dileğiyle,
yaşam sebebim, yaşam suyum, her şeyim; DERİN'im.

Bugün, gökyüzünde gizli bir ışık var,
Bugün, içinde bir bilsen neler var...


7 Şubat 2006

Hiç yorum yok: